Årsmöte 2021 (framflyttat) och årsmötesdokument

24 JAN 2021 18:12
  • Uppdaterad: 07 APR 2021 07:44

Vi har forfarande inte lyckats besluta något nytt datum för årsmötet, vi avvaktar tills läget med smittspridning och vaccinationer klarnat.

Preliminära årsmöteshandlingar (verksamhetsberättelse, bokslut, revisionsberättelse etc.) är däremot klara och finns tillgängliga i klubbstugan eller genom This is a mailto link

På grund av Corona-pandemin har klubbstyrelsen beslutat att flytta fram årsmötet till ett senare datum. Stadgarna säger att årsmötet ska hållas innan februari månads utgång men Pistolskytteförbundet (SPSF) medger avsteg från stadgarna i fall som detta. Se Kan en förening eller en krets flytta sitt årsmöte i tiden? - Svenska Pistolskytteförbundet (pistolskytteforbundet.se) för ytterligare information.

Vi återkommer med information på hemsidan och på skjutbanan när Corona-läget klarnat och de som lämnat uppgift om epost-adress till klubben kommer att få en personlig inbjudan till årsmötet.

Att årsmötet flyttats innebär dock inte att förfallodagen för medlemsavgiften ändras. Se Medlemsavgiften - Johannishus PS - Sportskytte - IdrottOnline Klubb (johannishuspsk.se)

Skribent: Peter Johansson
Epost: This is a mailto link

Postadress:
Johannishus PSK - Skyttesport